کاشان
03155441700
مراسم تکریم و معارفه مدیر قرارگاه جهاد رسانه ای شهید آوینی کاشان برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیر قرارگاه جهاد رسانه ای شهید آوینی کاشان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم کاشان: سرهنگ کریم اکبری در آیین تکریم و معارفه مسئول قرارگاه جهاد رسانه‌ای شهید آوینی شهرستان کاشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه عزای حسینی اظهار داشت: اهمیت فضای مجازی بر هیچ فردی پوشیده نیست و در بیش از یک سال گذشته از فعالیت این قرارگاه جای خالی برخی از افراد و اقدامات را پر کرد.
وی افزود: این قرارگاه طی فعالیت خود از زمان تاسیس تاکنون اقدامات شایسته‌ای را انجام داده که حقیقتا قابل تقدیر و تکریم است و این نتیجه محصول زحمات تک تک خواهران و برادران است.
فرمانده سپاه کاشان با بیان اینکه با تشکیل قرارگاه جهاد رسانه‌ای شهید آوینی این شهرستان خیزش قابل توجهی در حوزه رسانه و فضای مجازی ایجاد شد، ابراز داشت: این حرکت و قطار راه خود را ادامه می‌دهد و ما نیز وظیفه و رسالت خود را نیز انجام می‌دهیم.
وی با بیان اینکه مهمترین موضوع در گام دوم انقلاب امیدآفرینی است، گفت: جایگاه این موضوع در فضای مجازی بیشتر خودنمایی می‌کند در حالی که دشمنان در راستای القای ناامیدی به مردم تمام تلاش خود را به کار گرفتند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
اکبری ضمن اشاره به اهمیت فضای مجازی در عصر جدید و تاکید آن از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: فضای مجازی در حوزه سلامت، اقتصاد، اجتماعی و فرهنگی می‌تواند نقش بسزایی داشته باشد و امیدواریم سهم مجموعه‌های ارزشی نیز بیش از پیش پررنگ باشد.
وی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه‌ریزی صورت گرفته و یک هم‌افزایی مجموعه‌ها و تیم‌های مختلف رسانه‌ای شهرستان کاشان در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنند، تاکید کرد: اتفاقات خوبی توسط قرارگاه جهاد رسانه‌ای شهید آوینی کاشان رخ داد و این قرارگاه مرکز رویش و رشد افراد مختلف شد.

حسین آرامش نیز در این مراسم ضمن اشاره به اهداف ایجاد قرارگاه جهاد رسانه ای شهید آوینی اظهار داشت: شهید آوینی در هشت سال دفاع مقدس شجاعت و دلاوری رزمندگان را به تصویر کشید وامروز باتوجه به شیوع ویروس کرونا و خدمات گسترده مردم این ماموریت به عهده قرارگاه جهاد رسانه ای شهید اوینی می باشد.
وی ضمن اشاره به اهداف ایجاد قرارگاه جهاد رسانه ای شهید آوینی افزود: عموم مردم به ویژه خیران و هیئات مذهبی، بسیجیان و جهادگران با شیوع ویروس کرونا در ابعاد مختلفی نظیر دارویی، درمانی، مراقبتی، ضدعفونی و غیره یاری گران نیازمندان بودند.
مدیرعامل جمعیت جهادی و خدمات اجتماعی شهرستان کاشان با بیان اینکه این سمن در حوزه های مختلفی فعالیت دارد، ابراز داشت: یکی از حوزه های فعالیت این جمعیت موضوع رسانه و روایتگری فداکاری و ارائه خدمات مردم است که این موضوع به واسطه قرارگاه جهاد رسانه ای شهید آوینی شهرستان کاشان انجام می شود.
وی با بیان اینکه ایجاد قرارگاه جهاد رسانه ای شهید آوینی بر اساس اهداف و برنامه های جمعیت جهادی ک خدمات اجتماعی شهرستان کاشان ایجاد شده است، گفت: مسئول قبلی انصافا زحمات زیادی را کشیدند و دوره ها، رویدادها و برنامه های خوبی را اجرا کردند.
آرامش ضمن تبریک به مناسبت انتصاب محمدرضا آرمون به عنوان مسئول جدید قرارگاه جهاد رسانه ای شهید آوینی کاشان تصریح کرد: انتظار می رود قرارگاه های جهادی کاشان در دوره مسئولیت جدید قرارگاه بیش از پیش فعال شوند و از طرفی روایتگری خدمات مردم و کادرسازی در حوزه رسانه توسط قرارگاه پیگیری شود.

به گزارش تسنیم؛ در این مراسم از زحمات روح‌الله بیابانی تقدیر و محمدرضا آرمون به عنوان مدیر جدید قرارگاه شهید آوینی کاشان معرفی شد.

منبع خبر: خبرگزاری تسنیم کاشان

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.Required fields are marked *